سنگ FIR ( مولد اشعه مادون قرمز )

مادون قرمز یکی ازعوامل طبیعی موجود در جهان خلقت است که برای سلامتی ما بسیار حیاتی و ضروری می‌باشد. طیف مادون قرمز مورد نیاز بدن ما از پرتوهای خورشیدی در طول روز تامین می‌شود.

به کارگیری فناوری مادون قرمز در محصولات بایوانرژی یکی دیگر از عواملی است که به صورت مکمل همراه با مغناطیس درمانی مورد استفاده قرار گرفته است و در واقع مغناطیس درمانی بدون مادون قرمز از تاثیر و قدرت چندانی برخوردار نخواهد بود . از این رو بکارگیری این فناوری به همراه مغناطیس درمانی بسیار مهم است . طیف مادون قرمز بوسیله ژرمانیوم به کار رفته در دستبندها و گردنبندهای بایوانرژی در هنگام تماس با دمای بدن ساتع می شود.
طیف مادون قرمز از تمام لا یه‌های پوستی عبور می‌کند و تا اعماق سلول‌ها ، رگ‌های خونی و مولکول‌های آب موجود در بدن نفوذ می‌کند و مولکول‌های آب و خون را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد . سموم و مواد زائد در بدن به صورت توده یا گلبول در آب ظاهر می‌شوند . هر جا که این سموم انباشته شوند گردش خون مسدود می‌شود و انرژی سلول‌ها مختل می‌شود.
وقتی که مادون قرمز در بدن نفوذ می‌کند سطح گرمای بدن افزایش می‌یابد ، مولکول‌های آب درون بدن شروع به گرم شدن می‌کنند و به ارتعاش در می‌آیند در اثر این ارتعاش پیوستگی یون‌هایی که مولکول‌های آب را به هم نگه داشته‌اند کاهش می‌یابد و مولکول‌های آب شکسته می‌شوند . وقتی مولکول‌های آب شکسته می‌شوند گازها و دیگر سموم محصور شده در آب آزاد می‌شوند و به سمت خون یعنی جایی که به صورت طبیعی فرآیند سم‌ زدایی بدن انجام می‌شود ، روانه می‌گردند و از بدن دفع می‌شوند و به این ترتیب به تقویت سیستم ایمنی بدن ، شادابی و جوانی سلول‌ها و بافت‌ها کمک می‌کند .

برخی از تاثیرات سنگ مولد اشعه مادون قرمز در محصولات اسکالر :

- سم زدایی خون

- تسكین درد :

با وجود حرارت ملایم ، كاهش درد به واسطه اثر تسكینی بر روی پایانه ‌های عصبی ، حسی و سطحی است . همچنین به علت بالا رفتن جریان خون و متعاقب آن متفرق ساختن متابولیت ها و مواد درد زای تجمع در بافت ها ، درد كاهش می یابد.

- استراحت ماهیچه :

تابش این اشعه راه مناسبی برای درمان اسپاسم و دستیابی به استراحت عضلانی می باشد .

- افزایش خون رسانی :

در درمان زخم های سطحی و عفونت های پوستی ، برای اینكه فرآیند ترمیم به خوبی انجام گیرد ، باید به مقدار كافی خون به ناحیه مورد نظر برسد و در صورت وجود عفونت نیز افزایش گردش خون سبب افزایش تعداد گلبولهای سفید و كمك به نابودی باكتری ها می كند . از این پرتو می توان برای درمان مفصل آرتوریتی و ضایعات التهابی نیز استفاده كرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره

09190171379

دکتر زینلی تماس حاصل فرمایید