مولد یون منفی ( یون درمانی )

یون منفی چیست ؟

آنها اتمهای اکسیژن هستند با یک الکترون اضافه و به ما کمک میکنند تا احساس بهتری داشته باشیم . در هوا ذرات با بارهاي مثبت و منفي وجود دارند. از تجمع ذرات با بار مثبت ، يون مثبت و از تجمع ذرات با بار منفي ، يون منفي تشكيل مي شود . بالا بودن ميزان يون مثبت در هوا باعث احساس افسردگي ، سر درد ، سستي و رخوت در افراد مي گردد .

آیا احساسی را که در کنار آبشارها یا در اوج کوهها داشته اید را به خاطر دارید ؟

در حقیقت این اماکن سرشار از بیلیونها یون منفی هستند . یون های منفی تأثیر فوق العاده ای در بیوشیمی انسان دارند . در کوهستان بیشتر از 100.000 یون منفی در سانتیمتر مکعب (تقریبأ به اندازهء یک حبه قند ) ، در هوای تازه روستاها معمولأ بین 2000 تا 4000 یون منفی و در هوای آلوده شهری پائین تر از 100 یون منفی وجود دارد .

پس از رعد و برق ، اکثر ما احساس تازگی می کنیم . این به دلیل این است که طوفان الکتریکی ، تریلیونها یون منفی آرامش بخش را در هوا پخش می کنند که اعصاب را تسکین داده و ما را سرشار از انرژی می کنند .

یون های منفی ذرات باردار الکتریکی هستند که آلودگی های موجود در هوایی را که ما تنفس می کنیم از بین می برند و اثر جوان کننده ای بر سیستم فیزیولوژیکی ما دارند . (مانند سیستم تنفسی)

تحقیقات علمی ثابت کرده اند که در فضاهایی که از یون منفی بالایی برخوردار هستند آثار حساسیت ، آسم ، افسردگی ، خستگی و سردرد کمتر دیده می شود و در این مکانها افراد از توانایی ، قدرت کار ، تمایل به همکاری و کارکرد مغزی بالاتری برخوردار بوده و ضریب اشتباه آنان پائین می آید .

مطالعات در دانشگاه کلمبیا و انستیتو روانشناسی ایالت نیویورک نشان می دهد که محصولات مولد یون منفی با در صد بالا ، به صورت بسیار موثری در درمان افسردگی تاثیر گذار می باشند و همچنین برخي مطالعات نشان داده كه يون منفي اثر بيولوژيكي روي باكتري ها و ويروس ها داشته و در صورت تماس ، آنها را از بين مي برد.

يونيزاسيون به عنوان يک روش معالجه جهت درمان آلرژي از سوي سازمان مدیریت دارو و غذای آمریکا ( FDA ) تأئید شده است .

يونيزاسيون امري اجباري در بسياري از بيمارستان هاي آمریکا ، اروپا و روسيه است

يونهاي منفي چه فوائدي دارند ؟

- از بين بردن باكتريها

- جلوگيري از پير شدن سلولهاي بدن

- بالا بردن توانايي نگهداري اكسيژن در خون

- بهبود عملكرد سوخت و ساز بدن

- بالا بردن ميزان هوشياري

- از بين بردن خستگي

- بالا بردن مقاومت بدن (سيستم ايمني) در مقابل بيماريها

- تاثير اساسي در معالجه سردرد های سینوسی ، میگرنی ، عصبی و . . .

- بهبود کیفیت خواب

- کاهش آلرژي

مطابق آنچه در کتاب " تاثیر یون " ( The ion effect) ، موثر در درمان آسم ، آنفولانزا ، تب یونجه ، سینوزیت ، اگزما ، سوختگی یا حتی برای جایگزین کردن قرص های آرامش بخش می باشد .


نکته : یون سنج وسیله ای است که در علوم مختلف از آن برای سنجش میزان یون موجود در هوا و مواد ، مورد استفاده قرار می گیرد و در تصویر زیر ، آویز اسکالر توسط آن اندازه گیری شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره

09190171379

دکتر زینلی تماس حاصل فرمایید