ما در یک میدان مغناطیسی بسیار بزرگ به نام کره زمین زندگی می کنیم که در این میدان به رشد و تکامل رسیده ایم. بیشترین قدرت این میدان 0.6 گاوس است . این میدان مغناطیسی ، تاثیرات بسیار مفیدی را برای بدن به همراه دارد.

ولی امروزه 2 عامل اصلی وجود دارد که به این میدان و بدن انسان ضربه می زند.

1) میدانهای مغناطیسی مخرب طبیعی که توسط طوفان های خورشیدی و بلایای طبیعی به وجود می آید .

2)میدان های مغناطیس مخرب مصنوعی است که توسط دستگاههای ساده ایی مانند موبایل، کامپیوترها،کابل های فشار قوی و غیره ... به وجود می آید.

همه این دستگاهها میدان مغناطیسی بالای 40Hzتولید می کنند. بدن انسان هم میدان مغناطیسی با قدرت 13 Hzتولید می نماید که در نتیجه فرکانس بالای این دستگاهها از بدن انسان عبور می کند و باعث 2 تاثیر منفی در بدن می شود.

اولین تاثیر این امواج بر روی سیستم گردش خون انسان است .در داخل رگ های خونی ،گلبولهای قرمز جریان دارند .گلبولهای قرمز چون با خود آهن حمل می کنند دارای بار منفی هستند. جنس دیواره رگها هم از یک نوع پروتین است که بار یا جنس این دیوار هم منفی می باشد در نتیجه منفی رگ ،منفی گلبول قرمز را دفع می کند و گردش خون به صورت طبیعی و نرمال در بدن انجام می شود.

ولی این امواج ها باعث به وجود آمدن یک خلع شارژ منفی در پشت دیواره رگ ها می شوند که در نتیجه در آن ناحیه شارژ مثبت قرار می گیرد.

شارژ مثبت دیواره رگ ها، گلبول های قرمز را به خود جذب می کند که همین عمل، باعث بوجود آمدن یک رسوب و گرفتگی جزئی در رگ ها می شود . علم پزشکی ثابت کرده 67% از بیماری های غیر ویروسی به این دلیل بوجود می آیند

دومین تاثیر منفی این امواج روی سیستم عصبی انسان می باشد. این امواج ها باعث اختلال در تبادلات عصبی می شود و به همین دلیل 99 درصد افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند استرس دارند و بیماری های عصبی مثل میگرن سریعتر در بدنشان تشدید می شود.

برای مقابله با این موضوع چند راه پیشنهاد شده است که یکی قوی ترین از این راه حل ها، مغناطیس درمانی می باشد . مغناطیس درمانی به عنوان شاخه ای از طب مکمل یا کل نگر شناخته شد . طب مکمل به طبی گفته می شود که از به وجود آمدن خیلی از بیماری ها جلوگیری می کند و همچنین باعث بهبود سریعتر بیماری ها در بدن میشود

مشاور شما:دکتر زینلی

09190171379